Geçenlerde İspanyol futbolcu Ander Herrera’nın eski bir röportajını gördüm. Birçok kişinin yakındığı konuyu futbolcu çok güzel bir şekilde dile getirmiş. Herrera röportajında influencerların yalnızca poz vermek için stadyumlara çağırılmasına tepki veriyor. Peki, neden kulüpler kemikleşmiş taraftar kitlesini, belki de hayatından hiç maça gitmemiş içerik üreticilerine tercih etmeye başladı?