Göztepe Spor Kulübü, “Şehrimin Takımı” projesinin sezon finali etkinliğini karne heyecanı yaşayan öğrencilere ayıracak. Etkinlik kapsamında İzmir’in üç farklı noktasına farklı günlerde saat 10.00-17.00 arasında kurulan standlarla öğrencilerle bir araya gelinecek.
Göztepe Spor Kulübü, cuma günü yaz tatili sürecine girecek milyonlarca öğrenci için “Şehrimin Takımı” projesinin sezon finali etkinliğini karnesini getiren öğrenciler için gerçekleştirecek. Kulüp, sosyal medya hesabından “Karneni Getir, Hediyeni Götür” etkinliğini paylaşarak karnesini getiren öğrenciler için çeşitli hediyeler vereceğini açıkladı.
Etkinlik kapsamında İzmir’in üç farklı noktasına farklı günlerde stant kurulacak. Stantlar saat 10.00 ile 17.00 arasında hizmet verecek. 26 Haziran Cuma günü Fahrettin Altay Meydanı’nda, 27 Haziran Cumartesi günü Konak Meydanı’nda, 28 Haziran Pazar günü de Optimum AVM Açık Otoparkı’nda öğrencilerle bir araya gelinecek. Hediyelerden yararlanmak isteyen öğrencilerin stantlara karneleriyle gelerek QR kod üzerinden dijital sertifika sürecini tamamlamaları gerekiyor.
Göztepe Spor Kulübü’nün hazırladığı “Şehrimin Takımı” projesi çocukların aidiyet, spor kültürü ve şehir bilinci ile yetişmesini hedefliyor. Proje kapsamında sezon boyunca İzmir’de farklı okullar ziyaret edildi ve maç organizasyonları düzenlendi. Şehrimin Takımı, hayata geçtiği günden bu yana yaklaşık 35 bin öğrenciyle buluşarak çeşitli etkinlikler gerçekleştirdi.

Gülşah Engin